300 млрд. Дол інвестують в електротранспорт 29 автовиробників. 45% цих коштів зосереджено в Китаї

Reuters опублікувало аналітичне дослідження діяльності 29 найбільших в світі автовиробників. Дослідження показало, що загальна сума інвестицій в електричний транспорт становить понад 300 млрд. Доларів, при цьому близько 45% цих коштів зосереджено в Китаї.

У найближчі 10 років світові лідери галузі мають намір вкласти величезні фінансові ресурси в розробку акумуляторних технологій і розвиток електротранспорту в цілому. Значна частина цих капіталовкладень буде спрямована в китайську економіку.

Китаю дістанеться 135 млрд. Доларів. Країна активно просуває виробництво і продаж електромобілів через систему затверджених урядом квот, кредитів і стимулів. В результаті, витрати великих китайських автовиробників, наприклад, SAIC і Great Wall Motors, можуть бути рівні, а в деяких випадках навіть менше, ніж суми вкладень, а їх іноземних партнерів, такими як Volkswagen, Daimler і General Motors.

Агентство Reuters проаналізувало інвестиційні бюджети, оприлюднені за останні два роки автовиробниками з США, Китаю, Японії, Південної Кореї, Індії, Німеччини і Франції.

Дослідження не включає суми супутніх витрат, які несуть постачальники автомобільних деталей, технологічні компанії і великі корпорації в інших галузях, починаючи енергетикою і аерокосмічної промисловістю і закінчуючи електронікою і телекомунікаціями.

Volkswagen/Audi/Porsche (Німеччина)

У грудні 2018 року в компанії VW заявили про плани до 2025 року вкласти 34 млрд. Доларів в ініціативи в сфері електромобільності, а також витратити 57 млрд. На акумулятори. За цей час планується вивести на ринок 50 електромобілів і 30 гібридних автомобілів, в тому числі 12 електрокарів під маркою Audi. VW також представить електрифіковані версії всіх 300 моделей, які на даний момент проводяться 12 брендами концерну. До 2022 року автогігант вкладе ще 17 млрд. Доларів в розвиток спільних проектів з китайськими партнерами, такими як SAIC, FAW і JAC.

Ощій обсяг інвестицій в електричний транспорт: 91 млрд. Дол.
Акумуляторні технології: 57 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 45.5 млрд. Дол. (50%)

Daimler (Mercedes/Smart) (Німеччина)

Daimler планує до 2030 року представити 130 електрифікованих автомобілів, включаючи гібриди та моделі з двигунами на паливних елементах, крім того в бюджеті закладено близько 30 млрд. Дол. Акумулятори. Весь модельний ряд бренду Smart до 2020 року буде складатися виключно з електромобілів, а лінійка продукції Daimler поповниться електричними фургонами і вантажівками великої вантажопідйомності. Компанія інвестує 1,9 млрд. Дол. В китайську економіку за допомогою співпраці з BAIC. Також ведуться переговори з китайською фірмою BJEV про запуск виробництва електромобілів Smart в Китаї.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 42 млрд. Дол.
Акумуляторні технології: 30 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 21,95 млрд. Дол. (52%)

Hyundai/Kia (Південна Корея)

Hyundai спільно зі своєю дочірньою компанією Kia в наступні 5 років інвестують 20 млрд. Дол. В електромобілі і транспортні засоби підтримують функцію “автопілот”. До 2025 року планується випустити 14 електрокарів, 12 гібридів і 2 автомобілі працюють на паливних елементах. Група також інвестує 6,7 млрд. Дол. У розробку водневих двигунів.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 20 млрд. Дол.

Changan (Китай)

Changan планує згорнути виробництво і продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2025 року, і на той час випустити 21 нових моделей електромобілів і 12 гібридів. Загальний бюджет компанії на розвиток електротранспорту складає 15 млрд. Дол.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 15 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 15 млрд. Дол. (100%)

Toyota (Японія)

Toyota до 2030 року інвестує 13,5 млрд. Дол. В розвиток акумуляторних технологій. Спільно з Mazda і Denso компанія володіє підприємствами займаються розробкою і виробництвом електромобілів. Toyota планує випускати в Китаї 10 нових електромобілів до 2020 року, а до 2025 року представити електрифіковані версії всіх існуючих моделей. Очікується, що до 2030 року в усьому світі буде продано 5,5 млн. Електромобілів даного бренду.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 13,5 млрд. Дол.
Акумуляторні технології: 13,5 млрд. Дол.

Ford (США)

Компанія Ford до 2022 року планує запустити виробництво 24 нових гібридних моделей і 16 автомобілів на електроприводі. За словами представників компанії, до 2025 року 70% транспортних засобів бренду, виготовлених в Китаї, будуть працювати на електриці. Вартість спільного підприємства Ford і Zotye, яке виробляє електромобілі в Піднебесній, оцінюється в 750 млн. Дол.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 11 млрд. Дол.

Fiat Chrysler (Італія/США)

До 2022 року лінійка Jeep доповниться 10 гібридними автомобілями і 4 електрокарами, а під брендом Maserati буде випускатися 8 гібридів і 4 електромобіля. Весь модельний ряд Alfa Romeo буде представлений в електричних версіях і поповниться 7 гібридними машинами.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 10 млрд. Дол.

Nissan (Японія)

Бюджет альянсу Renault-Nissan на проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт становить 20 млрд. Дол. Група планує випустити 17 електромобілів, включаючи 8 нових електрокарів під маркою Nissan. Крім того, компанія Nissan спільно з Dongfeng інвестує 9 млрд. Дол. У виробництво 20 моделей електричних транспортних засобів в Китаї. Ще 335 млн. Дол. Буде вкладено в будівництво і запуск заводу по виготовленню акумуляторних елементів в Таїланді.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 10 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 4,5 млрд. Дол. (45%)

Renault (Франція)

Бюджет НДДКР альянсу Renault-Nissan становить 20 млрд. Дол. Група планує випустити 17 електромобілів, з них 9 – під маркою Renault. Renault спільно з Brilliance володіє підприємством вартістю 220 млн. Дол., Яке займається виробництвом електричних комерційних автомобілів в Китаї.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 10 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,11 млрд. Дол. (1%)

Tesla (США)

Компанія Tesla, яка проводить виключно електромобілі, заклала в бюджет на 2019-2020 роки близько 5 млрд. Дол. На капітальні витрати. Ще стільки ж буде коштувати будівництво нового заводу з виробництва електромобілів і акумуляторних блоків в Китаї.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 10 млрд. Дол.
Акумуляторні технології: 5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 5 млрд. Дол. (50%)

General Motors (GM) (США)

GM планує випустити 23 нових електрокарів до 2023 року, а до 2025 року представити електрифіковані версії майже всіх моделей Chevrolet, Buick і Cadillac, які продаються в Китаї. GM спільно з SAIC займуться виробництвом акумуляторних елементів для електромобілів в Піднебесній. Американський автовиробник також інвестує в розробку нових конструкторських рішень для електротранспорту і акумуляторних систем. Втім, як заявляють представники компанії, протягом кількох наступних років сума капіталовкладень в електрифікацію та автоматизацію складе всього 8 млрд. Дол.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 8 млрд. Дол.

Great Wall (Китай)

Компанія Great Wall планує в найближчі 10 років вкласти близько 8 млрд. Дол. В створення гібридних і електричних автомобілів. Також серед планів автовиробника запуск виробництва міні-електромобілів в партнерстві з BMW.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 8 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 8 млрд. Дол. (100%)

BMW/Mini (Німеччина)

BMW планує представити 12 нових електромобілів і 13 гібридів. Компанія інвестує 340 млн. Дол. В будівництво заводу в Лейпцігу і ще 225 млн. Дол. Буде направлено на запуск виробництва акумуляторів в Мюнхені. Крім того BMW вкладе 700 млн. Дол. В спільне підприємство з китайським автовиробником Great Wall.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 6,5 млрд. Дол.
Акумуляторні технології: 4,5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,385 млрд. Дол. (6%)

GAC (Китай)

GAC запустить виробництво 10 електричних і гібридних автомобілів до 2020 року. Компанія випускає електричні автобуси в партнерстві з BYD, і крім того планує побудувати індустріальний парк вартістю 6,5 млрд. Дол. Для розробки і виробництва нових транспортних засобів.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 6,5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 6,5 млрд. Дол. (100%)

Anhui Jianghuai Automobile (JAC) (Китай)

JAC володіє підприємством з виробництва і продажу електрокарів в Китаї разом з VW. Компанія також випускає автомобілі для Nio і Ford на основі ліцензійних угод.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 6 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 6 млрд. Дол. (100%)

Mahindra&Mahindra (Індія)

5-мільярдні інвестиції компанії покривають витрати на НДДКР, збільшення виробничих потужностей і запуск нового заводу спільно з Pininfarina.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 5,5 млрд. Дол.

Geely (Китай)

Geely інвестує 5 млрд. Дол. В новий виробничий центр в Китаї. Крім того, спільно з Kandi компанія володіє підприємством що випускає на піднебесній недорогі електромобілі.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 5 млрд. Дол. (100%)

SAIC (Китай)

SAIC до 2020 року витратить 3,8 млрд. Дол. На розробку електричних і гібридних автомобілів, включаючи і спільні проекти з GM. Крім того, в партнерстві з VW компанія інвестує 2,45 млрд. Дол. В новий завод з виробництва електромобілів в Китаї.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 5 млрд. Дол. (100%)

Dongfeng (Китай)

Dongfeng почне виробництво електромобілів в 2019 році в партнерстві з Renault Nissan. Компанія планує до 2023 року представити 40 електричних транспортних засобів.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 4,5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 4,5 млрд. Дол. (100%)

BYD (Китай)

BYD має намір вкласти 3 млрд. Дол. У виробництво батарей для електрокарів. Завдяки цим капіталовкладенням виробничі потужності Китаю в цій галузі збільшаться майже в 4 рази. Крім того, компанії BYD і Daimler інвестують по 60 млн. Дол. В розвиток свого спільного бренду Denza. Китайська компанія в партнерстві з GAC також займається виробництвом електричних вантажівок.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 4,5 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 4,5 млрд. Дол. (100%)

BAIC (Китай)

Компанія BAIC планує повністю згорнути виробництво автомобілів на ДВС до 2025 року. На даний момент електромобілі даної марки продаються через її дочірню компанію BJEV. BAIC інвестує 1,9 млрд. Дол. В спільне підприємство з Daimler, а BJEV вкладає близько 1,5 млрд. Дол. В модернізацію технологій для того щоб до 2022 року вийти на рівень виробництва в 500 тис. Електромобілів на рік.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 2,45 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 2,45 млрд. Дол. (100%)

Jaguar Land Rover (Великобританія)

Jaguar Land Rover, підрозділ індійського автохолдингу Tata, планує випустити електрифіковані версії всіх своїх автомобілів до 2020 року.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 2,34 млрд. Дол.

Tata (Індія)

Компанія Tata спільно зі своїм британським дочірнім підприємством Jaguar Land Rover працює над створенням нових моделей електрокарів і гібридних автомобілів.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,9 млрд. Дол.

PSA Peugeot Citroen (Франція)

Peugeot Citroen запустить виробництво 40 нових електромобілів до 2025 року. Компанія спільно з Changan володіє заводом в Китаї, будівництво якого обійшлося в 520 млн. Дол. Крім того, французький автовиробник інвестує 250 млн. Дол. У виробництво двигунів для електротранспорту.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,77 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,26 млрд. Дол. (34%)

Volvo (Швеція/Китай)

Volvo Cars, підрозділ китайської компанії Geely, до 2020 року планує представити електричні версії всього свого модельного ряду і випустити 5 нових електромобілів до 2021 року. Volvo інвестує 725 млн. Дол. В розвиток свого бренду Polestar, основні виробничі потужності якого знаходяться в Китаї.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,725 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,725 млрд. Дол. (100%)

Honda (Японія)

Honda планує до 2030 року “електрифікувати” свій портфель на дві третини. Компанія буде закуповувати батареї у американського автогіганта GM. Honda інвестує 180 млн. Дол. В будівництво заводу з виробництва електромобілів і акумуляторів до них в Таїланді і ще 130 млн. Дол. В аналогічне підприємство в Індії. Також планується запустити в Китаї ще один об’єкт, вартістю 470 млн. Дол., У співпраці з компанією GAC.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,545 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,235 млрд. Дол. (43%)

Chery (Китай)

Майбутні електричні та гібридні моделі Chery будуть проводитися на новому заводі і продаватися під брендом Exeed.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,435 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,435 млрд. Дол. (100%)

FAW (Китай)

У 2017 році китайський автовиробник спільно з Audi заснував підприємство для розробки і виробництва електрокарів на території Піднебесної. FAW спільно з компанією Toyota розробляє гібридні автомобілі. Також компанія інвестує 250 млн. Дол. В EV-стартап Byton. До 2025 року з’явиться 15 нових електромобілів FAW під маркою преміум-класу Hongqi.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,25 млрд. Дол.
Частка капіталовкладень в китайське виробництво: 0,25 млрд. Дол. (100%)

Mazda (Японія)

Mazda має намір випускати тільки гібридні і акумуляторні автомобілі до 2030 року.

Загальний обсяг інвестицій в електричний транспорт: 0,25 млрд. Дол.

envelop facebook search
%d блогерам подобається це: