AUDI ПРЕДСТАВИЛА ПРЕМІАЛЬНИЙ Електроседан E-TRON GT НА ПЛАТФОРМІ PORSCHE TAYCAN ВАРТІСТЮ ВІД 99 800 ЄВРО

Audi розширила модельний ряд електромобілів новою моделлю – преміальним седаном e-tron GT. Новинка побудована на тій же платформі (PPE, Premium Platform Electric), що і Porsche Taycan, який в перший же рік став одним з найбільш продаваних моделей Porsche з тиражем 20 тис. Одиниць. Конкурувати новинці належить з тієї ж Tesla Model S, яка недавно отримала серйозний апгрейд, Lucid Air та іншими.

Концепт Audi e-tron GT був представлений ще в 2018 році, після чого автомобіль показувався ще парочку раз, включаючи промо в Avengers: Endgame. І ось зараз через три роки e-tron GT став серійним авто з модельного ряду 2022 року.

Є дві основні версії Audi e-tron GT – «народна» e-tron GT (повна назва – Audi e-tron GT quattro Premium Plus) від 99 800 євро і топова Audi RS e-tron GT за 138 200 євро. У США ціни трохи нижче – 99 900 і 139 900 доларів відповідно. Також є проміжний за ціною варіант e-tron GT quattro Prestige за 107 100 доларів. У США поставки Audi e-tron GTВ в офіційні дилерські мережі почнуться цього літа, а європейські продажі стартують навесні.

За ці гроші покупці отримають максимальну продуктивність, яку Audi вдалося вичавити з електромобіля на сьогоднішній день: базовий e-tron GT видає потужність 350 кВт (470 к.с.), а заряджена версія RS e-tron GT – 440 кВт (590 л. с.). У режимі Overboost з функцією Launch Control потужність підвищується до 522 кВт (637 к.с.). Базовий e-tron GT в Overboost’е з Launch Control здатний розганятися до 100 км / год за 4,1 секунди, а версія RS – за 3,3 секунди. Вельми непоганий результат як для автомобіля, який важить близько 2,3 тонни. Для порівняння, 1100-сильна Tesla Model S Plaid за 139 990 доларів (у базовій комплектації), що претендує на звання найшвидшого серійного седана, зможе набирати 100 км / год менш ніж за 2 секунди.

Обидві версії забезпечують таку відмінну динаміку завдяки двомоторної повнопривідної установці, що живиться від блоку акумуляторної батареї ємністю 93 кВт * год (корисна ємність – 85 кВт * год, у всіх електромобілях частина доступною ємності резервується і блокується з метою збільшення довговічності акумулятора). У числі іншого, нова Audi e-tron GT успадкувала у Porsche Taycan 800-вольтів архітектуру і теж підтримує зарядні пристрої на 350 кВт. У той же час пікова зарядна потужність, як і у Taycan, обмежена на 270 кВт, що гарантує збереження терміну служби батареї.

Audi стверджує, що всього за п’ять хвилин на зарядці в високошвидкісний зарядної мережі на кшталт Volkswagen Electrify America забезпечать необхідний заряд, щоб проїхати 100 кілометрів.

Запасу ходу – «більш 488 км» для базового e-tron GT по вимірювального циклу WLTP. В американському прес-релізі Audi вказує значення 383 км і 373 км для e-tron GT і RS e-tron GT відповідно, але це не офіційні оцінки EPA.

У салоні електромобіля – царство екранів, сенсорних і фізичних клавіш, що поєднуються з класичними елементами традиційного німецького дизайну. Є великий дисплей діагоналлю 12,3 дюйма в приладовому щитку і додатковий екран трохи менше (10,1 дюйма) на центральній консолі. Обидва управляються новітньою інформаційно-розважальною системою Audi. Це означає, що є чіп LTE Advanced для створення точки доступу Wi-Fi на борту, навігація на основі карт Here, супутнє мобільний додаток для управління дверними замками і іншими функціями, а також підтримка CarPlay і Android Auto.

З іншого можна відзначити адаптивні матричні світлодіодні фари LED Audi Matrix, додатковий дисплей, що проектує інформацію на лобове скло, аудіосистему Bang & Olufsen – все це не входить в базову комплектацію, але є за окрему плату.

Дорожча модель RS включає в себе деякі з цих функцій, але її ціна також може зрости в залежності від того, які колеса встановлені, або якщо покупець вибере посилену вуглецевим волокном дах замість стандартного скляного варіанту. В якості опції пропонуються також шумоізолюючі скла на бічних і задніх вікнах, а також масажні сидіння.

Нагадаємо, що компанія Audi збирається в найближчі 10-15 років повністю перейти до збірки електромобілів. За ці гроші покупці отримають максимальну продуктивність, яку Audi вдалося вичавити з електромобіля на сьогоднішній день: базовий e-tron GT видає потужність 350 кВт (470 к.с.), а заряджена версія RS e-tron GT – 440 кВт (590 л. с.). У режимі Overboost з функцією Launch Control потужність підвищується до 522 кВт (637 к.с.). Базовий e-tron GT в Overboost’е з Launch Control здатний розганятися до 100 км / год за 4,1 секунди, а версія RS – за 3,3 секунди. Вельми непоганий результат як для автомобіля, який важить близько 2,3 тонни. Для порівняння, 1100-сильна Tesla Model S Plaid за 139 990 доларів (у базовій комплектації), що претендує на звання найшвидшого серійного седана, зможе набирати 100 км / год менш ніж за 2 секунди.

Обидві версії забезпечують таку відмінну динаміку завдяки двомоторної повнопривідної установці, що живиться від блоку акумуляторної батареї ємністю 93 кВт * год (корисна ємність – 85 кВт * год, у всіх електромобілях частина доступною ємності резервується і блокується з метою збільшення довговічності акумулятора). У числі іншого, нова Audi e-tron GT успадкувала у Porsche Taycan 800-вольтів архітектуру і теж підтримує зарядні пристрої на 350 кВт. У той же час пікова зарядна потужність, як і у Taycan, обмежена на 270 кВт, що гарантує збереження терміну служби батареї.

Audi стверджує, що всього за п’ять хвилин на зарядці в високошвидкісний зарядної мережі на кшталт Volkswagen Electrify America забезпечать необхідний заряд, щоб проїхати 100 кілометрів.

Запасу ходу – «більш 488 км» для базового e-tron GT по вимірювального циклу WLTP. В американському прес-релізі Audi вказує значення 383 км і 373 км для e-tron GT і RS e-tron GT відповідно, але це не офіційні оцінки EPA.

У салоні електромобіля – царство екранів, сенсорних і фізичних клавіш, що поєднуються з класичними елементами традиційного німецького дизайну. Є великий дисплей діагоналлю 12,3 дюйма в приладовому щитку і додатковий екран трохи менше (10,1 дюйма) на центральній консолі. Обидва управляються новітньою інформаційно-розважальною системою Audi. Це означає, що є чіп LTE Advanced для створення точки доступу Wi-Fi на борту, навігація на основі карт Here, супутнє мобільний додаток для управління дверними замками і іншими функціями, а також підтримка CarPlay і Android Auto.

З іншого можна відзначити адаптивні матричні світлодіодні фари LED Audi Matrix, додатковий дисплей, що проектує інформацію на лобове скло, аудіосистему Bang & Olufsen – все це не входить в базову комплектацію, але є за окрему плату.

Дорожча модель RS включає в себе деякі з цих функцій, але її ціна також може зрости в залежності від того, які колеса встановлені, або якщо покупець вибере посилену вуглецевим волокном дах замість стандартного скляного варіанту. В якості опції пропонуються також шумоізолюючі скла на бічних і задніх вікнах, а також масажні сидіння.

Нагадаємо, що компанія Audi збирається в найближчі 10-15 років повністю перейти до збірки електромобілів.

envelop facebook search