Вперше авіакомпанія переходить повністю на електричні літаки

Канадська авіакомпанія Harbour Air переводить весь свій флот, що складається з 41 гідролітака (гідроплана) на електричну тягу.

В даний час ця найбільша в Північній Америці авіакомпанія, що працює на гідропланах, перевозить 500 000 пасажирів щорічно, здійснюючи щоденні регулярні рейси між Сіетлі, Ванкувером і іншими містами на узбережжі Британської Колумбії, а також на острів Ванкувер. У рік набігає приблизно 30 тисяч комерційних рейсів.

Для переходу на електрику Harbor Air буде тісно співпрацювати з МagniX, компанією, яка розробила електродвигун потужністю 750 к.с., який в поєднанні з акумуляторною батареєю забезпечить літак достатньою кількістю електроенергії і потужності приблизно на годину польоту.

Тривалість усіх маршрутів Harbour Air не перевищує 30 хвилин, тому електрична технологія ідеально для них підходить.

На думку засновника і генерального директора Грега Макдугалл, «це еволюція транспорту в напрямку електричної тяги. Двигун внутрішнього згоряння практично застарів для подальшого розвитку».

З точки зору економіки, вартість переходу на електричну тягу така ж, як і установка турбінного двигуна, але останній суттєво дорожче в обслуговуванні.

Першим переобладнаним літаком буде DHC-2 de Havilland Beaver, комерційний літак на шість пасажирів, який використовується в маршрутної мережі Harbour Air. Авіакомпанія спільно з MagniX планують провести перші льотні випробування повністю електричного літака в кінці 2019 року.

Зрозуміло, декарбонізація авіації – тривалий і складний процес. В даний час на галузь припадає 12% всіх викидів вуглецю в США і 4,9%. Модифікуючи існуючий флот, Harbour Air створить перший в світі повністю електричний комерційний парк гідролітаків. Авіакомпанія не буде покладатися на викопне паливо і буде працювати з нульовими викидами – значний крок вперед в інноваціях і розвитку авіаційної галузі.

Раніше повідомлялося, що Норвезький уряд обіцяв, що до 2040 року всі польоти місцевих авіаліній країни будуть здійснюватися на літаках, двигуни яких працюють на електриці. Для світової авіаційної галузі це стане справжньою революцією.

envelop facebook search
%d блогерам подобається це: